Firma

HRtec Sp. z o.o.

Ogłoszenie

Asystentka Zarządu

Stanowisko

Asystentka zarządu

Miasto/województwo

remote

Publikacja

2019-03-10

Jesteśmy jednym z największych i pierwszych w Polsce centrów usług wspólnych. Dostarczamy rozwiązania z zakresu finansów, bankowości, obsługi klienta, księgowości i usług marketingowych. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy pracownika na stanowisko
 

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa
 

Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:
  • bieżące wsparcie Zarządu;
  • zarządzanie kalendarzem Zarządu,
  • organizacja podróży służbowych i udziału w eventach branżowych,
  • ścisła współpraca z dostawcami usług,
  • przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji.
Wymagania:
 
  • biegła znajomość j. niemieckiego,
  • zdolności interpersonalne,
  • doświadczenie w obsłudzie klienta,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • znajomość SAP będzie atutem.
 Oferujemy:
:
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • darmową prywatną opiekę medyczną,
  • udział w szkoleniach branżowych,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego.


W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."